Anasayfa  Aktif Konular  Üyeler  Forum'da Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş Yap
Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınZiraat TROY Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınGelir Belgesiz Kredi Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayınipotek kaldırmıyorlar Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınTürkiye İş Bankası’ndan ban... Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınReel sektörün borcunda yük ... Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınTürkiye Bankalar Birliği�... Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınLübnanlı Odeabank Türkiye’d... Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınEv Halkının Borç Tutarı 18 ... Konuyu Görüntülemek İçin TıklayınKarşılıksız çek sayısı yarı... Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın259 şubesini kapatacak 680 ...
Denizbank
 Türkiye Bankacılık Bilgi ve Yardımlaşma Forumu | Türkiye'de Faliyet Gösteren Bankalar | Denizbank
Mesaj icon Konu: Denizbank Müşteri Anayasası Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
bankabilgileri
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Konum: Konya
Gönderilenler: 418

Tesekkür: 1
Rep: 1


Aktiflik
48%
Seviye
48%
Deneyim
60%
Alıntı bankabilgileri Cevaplabullet Konu: Denizbank Müşteri Anayasası
    Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2015 Saat 11:27


DenizBank Müşteri Anayasası’nın temel felsefesini “önce müşteri” oluşturur.


Müşterilerimiz ile yürütttüğümüz tüm çalışmalarımızda “önce müşteri” felsefesi ile hareket eder ve müşterilerimizin kalbine giden yolun anahtarının bu iki kelimede gizli olduğunu biliriz.


Bu yaklaşımımız müşteri odaklı davranış içerisinde ve aşağıdaki ilkeler çerçevesinde uygulanır:
Her müşterimiz özeldir. DenizBank olarak müşterilerimizi özel bir ilgi ile karşılar ve ayrıcalıklı bir davranış ile hizmet sunarız.


Misafirperveriz. Şubelerimiz ve Açıkdeniz Telefon Bankacılığı'ndan hizmet alan her müşterimiz misafirimizdir. Misafirperverlik tüm DenizBanklıların müşteri yaklaşımının nihai ifadesidir.

Gülümseriz. Müşterilerimize karşı içten ve samimi bir davranış sergiler; işlem ve hizmetlerimizi gülümseyen bir ifade ile yerine getiririz.

Hizmetlerimizi DenizBank kalitesi ile sunarız.

Ürünlerimizi açık ve şeffaf bilgilendirme ile sunarız. Bu amaçla da doğru müşteriye doğru ürünleri sunmak DenizBank hizmet kalitesinin vazgeçilmez prensibidir.
Müşterilerimizi dinleriz. Müşterilerimizin DenizBank ürün ve hizmetleri ile ilgili taleplerini can kulağı ile dinler, kişiye özel çözüm gerektiren durumları anlamaya çalışır ve yerine getirmeye çalışırız.

Çözüm üretiriz. Müşterilerimizin finansal ihtiyaçlarını doğru bir şekilde analiz eder, gerçek ihtiyaçlarını anlamaya çalışır ve sonuç odaklı çözümler üretiriz.

İçten bir tonda teşekkür ederiz. Bizi tercih eden, ürün ve hizmetlerimizden yararlanan müşterilerimize içten bir şekilde teşekkür etmeyi borç biliriz.

Şikayetlere özel bir önem veririz. Her şikayet müşterilerimizden aldığımız gerçek bir armağandır. Bu nedenle tüm DenizBank çalışanları müşterilerimizin şikayetlerini “memnuniyete” çevirecek bir yaklaşım ile ele alır, öncelik verir, ilgili birimler ile paylaşır ve çözüm getirilmesini sağlar.

Hata durumunda özür dileriz. Hatalı bir işlem veya aksayan bir hizmetimiz söz konusu olduğunda şikayetlerini bildiren müşterilerimize hatamızı telafi etme imkanı sağladıkları için teşekkür eder ve samimi bir şekilde özür dileriz.

Biz, DenizBanklılar olarak müşterilerimizi bu ilkeler ışığında ilgili bir yaklaşım ile karşılar, misafirimiz olarak ağırlar, gülümseyen ve içten bir davranış ile hizmet sunarız.

Çünkü; biliriz ki müşterilerimiz velinimetimizdir.
IP Özel Mesaj Yolla  Tesekkur Et
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Açık Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Powered by Web Wiz Forums version 8.06
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide